Norrbybadet

Hejsan svejsan :)
kom nyss hem från norrbybadet med Elin och det var askul, :)
det var en and som försökte bita mig i benet den stog typ en halv meter ifrån sen tänkte den hoppa på mitt ben men jag hann undan :p sen var det en aborre som var typ två decimeter lång som åt en aborre som var hälften så stor, dem var bara några centimeter från ytan så man såg allt jättebra :o Sen simma jag och elin ut en bit och satte oss på stångar som var där som var som en gräns, haha du fick jag en tennisboll sulad i ryggen.. Sen så hade jag ju med mig simglasögon (från macdonalds :p) för mina andra glömde jag i erikstals, men så ramlade dem av från pannan när jag inte märkte det så dem är långt nere på djupet så vi fick inte tag i dem -.-   Haha sen var det en liten femåring som hette Svea och hon kom fram och dansade med min mamma i vattnet x) haha sen så sa hon att hon gick i 2an också ?
haha .. Men nu ska Elin och Hugo titta på happy feet, hahaha för elin ska hem snart och hon ville titta på den ett tag. Själv har jag tagit en god glass och sitter ute i solstolen :) Jag åker till brbgården när jag ätit middag så är jag väl där ett tag och umgås med Deniz, så jag lär väl skriva några inlägg när jag kommer hem då.  !   PUSSOKRAM !

Bilder från norrby :


Elin

Johanna

Hugo

Elin&Johanna

vi sitter på en stång (y)





sitting bull ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0