Strulig dag !

Hej :)
jag är sååå trött och ska snart sova med Elin, hon sover här inatt igen eftersom vi ska till eriksdalsbadet imorrn :D
dagen blev verkligen inte som vi hade tänkt oss ! Mitt sista inlägg blev ju vid lunchen och sen gick allt helt fel. vi skulle åka till torvalla så att vi skulle va där halv 3 och först så hitta jag inte mitt busskort så jag fick panik och började skrika och fick damp och då la jag ifrån mig pengarna i hörnet av soffan sen så glömde jag bort var jag la dem så då var både mitt busskort och pengarna borta och sen hade jag släppt ut min fågel tidigare på morgonen och skulle låsa in honom i buren men då fick vi inte in hnm men sen typ efter en kvart fick elin in hnm men då höll jag fortfarande på att leta efter pengar och busskort och tillslut efter typ 10 minute hittade jag det vid skohyllan men jag hade lagt ner det i jackfickan igårkväll så hade det tydligen ramlat ut på nåt konstigt sett och sen hittade jag pengarna som låg i ett litet hörn av soffan... när klockan var 3 åkte vi iväg mot torvalla och sen när vi kom dit så var det stängt ! :OOO JAG FICK PANIK !
haha men då sa jag att vi skulle bada för jag var desperat, det var ju fan asvarmt så vi åkte till raman, men jag höll på att dö av törst så vi var tvungna att åka förbi brandbergen och köpa dricka och elin var tvungen att gå på toa men vi hade inga pengar men som tur var ena toadörren upplåst. men sen stängde hon den när jag behövde gå oxå, lixom smart, hahahahh.självklart tog vi fel buss dit båda bussarna till brandbergen kom samtidigt och vi tog ju självklart den som tog längst tid-.- så ja, vi kom ju dit typ 10 minuter senare.. men vi köpte iaf nåt att dricka där och sen tog vi bussen till ramsdalsvägen elr vad den heteroch gick därifrån sen när vi kom fram var det svinkallt i vattnet så ingen av oss badade bara till midjan typ.. och vi hade iaf hela stranden för oss själva (y) sen kom det några som tittade förbi bara och det kom en kille med en hund som var jättesöt :) vi låg på stranden ett tag och snacka om allt möjligt sen kom mamma och hämtade oss runt halv 6 och då åkte vi direkt från badet till mammas kompis (annette och wilma) och åt middag där, det blev korv med mackaroner :), sen fick vi leka lite med småttingarna (hugo och wilma ) och sen gick vi ut och åkte linbana haha lite kul får man väl ha (a), vi åkte hem därifrån runt halv 9.. sen dess har jag tittat på tv och nu ska jag kolla öppettider för imorrn, puss !

bilder från stranden

:)<3


på stranden.


ett fint sandslott som var där när vi kom :).


;)


jjnna var namnet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0