Uppvisning

HeJ !
Idag var det uppvisning i haninge centrum och det var superkul, vi körde våra 5 danser och sen gick vi till rudan och käka grillad korv och hamburgare, kevin följde oxå med :), vi hade vattenkrig med killarna men som tur var fick inte jag nåt på mig men ylva blev helt dyngsur hahah :p vi grillade marshmallows oxå, gott :) och vi kände på vattnet som var jätteskönt men vi glömde badkläder-.- sen vid typ 2 gick jag och kevin till bussen och så åkte vi till icamaxi och köpte godis och han åt donken sen gick vi hit hem och har bara kollat på AFV och skrattat lite, kevin sover här inatt och vi åker till grönan tidigt imorrn, så vi hörs imorrnpå kvällen isåfall, kanske bloggar mer senare ikväll, nuska vi gå ut ett tag , tja !

bilder från idag, tyvärr bara några få från grillningen, ska försöka ladda upp videos från danserna oxå, !


gänget, inte hela men dem andra var och badade..


korv och marshmallows <3


moppe vid rudan :)


kevin , mohahaha! lyckades få en bild på dig trotsallt !

föressten !         R.i.p MJ !

Kommentarer
Postat av: imane

fin blogg kolla gärna in min :)

2009-06-27 @ 18:36:14
URL: http://eeljahid.blogg.se/
Postat av: johanna

tackar :)

det ska jag :)

2009-06-29 @ 19:57:12
URL: http://jjnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0