Grönan / ingarö / Tyresö

Heej ! :D

Har inte hunnit med bloggen på två dagar nu, men tänkte berätta lite om lördagen och söndagen :)

Lördags - I lördags var jag på grönan med kevin och william, det var egentligen tänkt att william skulle gå med elin men hon var hossin mamma och skulle göra någonting ? Det var iallafall väldigt kul på grönan och vi åkte hem vid halv 11 :)
Vi köpte åkband+, det första jag gjorde var att åka frittfall helt själv, haha.. när vi hade ätit lunch gick vi in i spökhuset och det var inte äns läskigt, haha jag skrek typ bara en gång och det var bara 4 "spöken" så det var inte så kul,. :p men sen åkte vi jetline och kevin åkte med william och jag själv så jag fick sitta brevid en 10 åring som skrek som en bebis han ba kör på kom igen nu då, ahaha xD
sen åkte vi kvasten och killen som jobbade där skrämde några bakifrån när dem satte sig så dem skrev till och hoppa till, haha jag börja skratta ashögt :p sen gick vi lustiga huset och då luktade det spya överallt så vi åkte inte flygande mattan så vi gick ut genom en utgång för flygrädda och då var det spya i hela trappen :o, tur att det baravar en bebis som hade spytt.. Hah sen när vi skulle åka popexpressen så var det en tjej som var på möhippa som hade en påse med gelehalln blandat med kondomer och hon frågade oss om vi ville ha jag ba nej tack !, tänkom hon försökte droga oss :o hahah! På kvällen vid 8 var det sommarkrysset och idolalice, sara lofgren, jessika andersson och lasse lindh sjöng så det kollade vi på ett tag sen gick jag och slösade typ 100 spänn på lottgrejer men vann inget, .. haha men kevin vann en stor pingvin :), kameran följde inte med så det blev inga bilder..

Söndags - I söndags/igår åkte vjag och william ut med elin och mackan till Ingarö och badade och det var jätteskönt i vattnet vi kom dit vi 3 ungefär och åkte hem runt 6 sen på kvällen chillade jag bara och tog det lungt orkade inte blogga, 

 Måndag -Måndag/idag har jag, mamma och hugo varit och badat med några kompisar där dem bor i tyresö och det var jätteskönt i vattnet, vi fikade jordgubbar, kakor och rabarbersaft på stranden sen åkte vi hem till dem och tog varsinn svalkande glass och spelade diamanten sen vid 5 åkte vi hem.. Åå juste på våran bil var det en fågel som hade fastnat i ett galler där fram och huvudet var helt knäckt :( rip ;/ så mamma begravde den  :p  pusss!


söndag - ingarö
 

söndag - ingarö


söndag - ingarö


måndag - tyresö


måndag - tyresö, haha


måndag - tyresö


måndag - tyresö


måndag - tyresö, bjuder :p



fågeln ;s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0