Trevlig Midsommar !

Gääsp !
jag är helt slut, jag somnade jättesent igår och vaknade kl halv 7 sen kunde jag inte somna om förens halv 8 och sen vaknade jag igen kl halv 9.. kl 3 ska vi gå till stången för då reser dem den och så ska vi typ dansa runt den.. haha sen ska man fika och så är det lotteri och så sen kl 8 är det typ dans i nån lada och då går vi dit tror jag så jag kommer nog inte kunna blogga förns sent ikväll, annars får det bli imorrn, glad midsommar allihopa !



bäddsoffan jag sover i.

Kommentarer
Postat av: ronja

Hejhej!

tyvärr kom du inte vidare i min tävling om att bli veckansblogg på min blogg`! men det finns ju alltid andra veckor ellerhur? :D ha en fin dag!:D

2009-06-20 @ 03:38:52
URL: http://runjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0