Tack Natasa <3

tack Natasa <3
puuh äntligen klara med bloggen, det tog lång tid, hahhaah, asså först skulle bloggen heta ssomarsol men så skrev jag in min epostadress men så glömde jag lösenordet till det så jag kunde inte gå in på msn och acka bloggen så jag fick göra en ny msn men då tog natasa ett namn som jag sa och det funkade men så ville jag inte ha det namnet.. sen gjorde jag en ny msn igen men då vare redan nån blogg som hade den eposten så jag och natasa lacka ur och dampa, iaf jag, tröck sönder mitt skrivbord.. haha, men sen skulle jag göra en tredje msn men då hade jag gjort för många på en dag så natasa var tvungen att göra en till mig och ja det vart massa strul men nu är den iallafall fixad och jag hoppas att den funkar nu och att det inte blir nåt konstigt.. och jag är inte någon superbloggare så jag vet inte så mkt om det här men om min blogg suger så får ni säga det så kanske nån kan hjälpa mig (a) ? haha tjadå <3 / Johannan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0