Svar på Frågestunden.

Ska du fortsätta på dansen?
Svar: Ja, jag ska fortsätta på dans :)


Isf vilken / vilka danser ska du gå på då? :)
Svar: Jag tänkte testa breakdance, och så ska jag gå kvar på streetdance
, men inte på showjazen för den börjar bli tråkig.


om har varit med om en, vem var din första kärlek?
Svar: Mitt första och ända seriösa förhållande var med fabian i din klass,
 dem andra har varit lite som på skoj.


föredrar du hellre att vara singel eller upptagen?
Svar: Det är olika, men just nu skulle jag vilja ha ett förhållande.
men brukar oftast vilja vara singel, för jag har svårt att lita på folk.
men det skulle vara kul nu under sommaren att ha någon att dela sommaren med :)



har du bra betyg i skolan?
Svar: Nja.. haha, suger på engelska som jag har IG i,
 men det starkaste jag har är G+, och det är i bild ;o


Spelar du något instrument?
Svar: Nej, men gitarr eller trummor skulle kanske vara något för mig,
min lillebror spelar gitarr så han kanske kan lära mig ;)


vilken är din favoritfärg?
Svar: Oj, jag har många favoritfärger men några av dem är, limegrön, gul och rosa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0