SOMMARLOOOOV!

Hejsan alla söta!
hann inte skriva om skolavslutningen igår för det var sent och jag var supertrött.
men.. skolavslutningen gick bra, alla var jättesöta och vi fikade först med klassen och mimma öppnade sina flyttpresenter, hah och hon fick ett smexigt foto av alla oss i klassen som vi tog ute i det fina vädret dagen innan.. efter att vi hade fikat gick vi ut på skolgården och där sjöng sångklasserna och donna uppträdde med sin låt new day new life
vi stog där ute i ungefär en timme och frös, men sen kl 13 var det slut och SOMMARLOVET började ! jippie ? nej inte i det här vädret.. haha memen.. jag och mormor åkte och mötte william i handen och där åt vi på tacobaren *mums*, sen åkte vi till gården efter att ha kollat runt lite och var där i en timme, sen åkte vi hem och det hände inte så mkt mer , kollade film och satt vid datan bara. men nu ska jag ta mig något att äta så kmr jag snart, puss.
haha bjuder, ser ut som en hängig tant..
haha, bjuder, ser ut som en hängig tant..
haha, kevin <3
haha, kevin <3

mimmas bild.

josefin <3

deniz, vincent och sabine <3

klassen.

skitfina <3

ute på skolgården, donna sjöng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0