OM MIG !

Jag heter Johanna Maria Ulrichs och är en glad och galen tjej på 13 sommrar, Jag fyller år den 21 juli och föddes i stockholm. Jag brinner verkligen för dans och att fotografera ! Jag har dansat i snart 6 år och är på en hög nivå i dans, jag har dansat, street, jazz och show men bäst gillar jag street. I höst ska jag testa på breakdance. Jag älskar även att fota och ta coola bilder ute i naturen. Mina vänner är bland det bästa jag har och dem flesta ställer alltid upp för mig.
Jag har ett "helsyskon" och fyra "halvsyskon" tre av mina syskon har jag inte träffat på ett år pågrund av privata saker som jag inte tänker berätta här i bloggen. Jag har också två djur, en katt och en undulat. Jag har haft fler djur som tyvärr dött för många år sedan. Jag bor i förorten Haninge som ligger en bit utanför stockholm och jag trivs ganska bra här. Mina favoritfärger är bland andra gul, limegrön och rosa. Mitt favorittal är 13, för att jag brukar ha tur när det gäller nummret 13.
Mina favoriträtter är pizza, tacos, lassagne, och min mammas kasslergrattäng med potatis. Jag har en sjukdom som heter Cystisk Fibros, man kan bland annat läsa om den på google. Mitt liv går upp och ner hela tiden och jag kan ha vissa tuffa perioder ofta pågrund av min jobbiga sjukdom. Det här var väl allt jag kom på att skriva just nu, om ni vill veta mer om mig och mitt liv är det bara att slänga in en kommentar ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0