Mysig kväll !

Hejsan !
Innan jag åkte iväg till brbgården och träffade Deniz så åt jag tacos, det var gott :)
när jag kom till gården såg vi en film, bedtime stories, har sett den tidigare men den var ändå bra, när filmen var slut runt 10 så gick jag och Deniz ut och gick till brandbergsbadet och tog lite bilder för det var jättestora hål i staketen som man kunde hoppa in igenom.. Sen tog vi en sväng till våran skola och kollade läget, dem har tydligen sattit upp kameror där så vi letede efter dem men hittade inga, Sen sa Deniz helt plötsligt att jag hade en tvesjärt i håret så jag fick lite panik och hon fick vifta bort den.. Haha sen helt plötsligt tittade jag in i ett av fönstrena i skolan och började skrika och sprang iväg så Deniz fick panik och såg jätterolig ut xD.. Men det var ingen i skolan men ville bara retas litemed Deniz.
Vid kvart i 11 kom mamma och hämtade mig hos Deniz och vi bestämde att vi ska träffas imorgon med. Fast då vid vedelsömalmsgården, det ska bli kul har aldrig varit där förut.. Elin ska också följa med oss för hon ska sova här i natt så vi åker väl runt 1, men slänger in ett inlägg när jag vaknar imorgon.


middag

Deniz

Deniz

Johanna

Deniz, HAHAAAAHAHAH <3

Deniz<3Johanna

Tittut !

run baby run

rawrr !

iloveu' <3

GODNATT ! / Elin & Johanna

Kommentarer
Postat av: pelle

åååh så himmla fin du är :)! jag tror jag blir kär! // pelle i solna <3

2010-12-14 @ 09:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0