I´m Home !

Heej !
Förl¨t att jag inte skrivit tidigare men har haft fullt upp men nu har jag tid en stund, det tar så himla lång tid att ladda upp bilder så har inte haft ork till det heller men nu är jag på glatt humör och tänkte ladda upp MASSOR av bilder !
på midsommar hände det inget speciellt, det var pissigt väder när vi gick ner till stången och fikade, och det var inte kul ! haha stången såg inte äns ut som en midsommarstång och den var bara helt grön, inga blommor.. men vi fick klara oss, vi tog bara en snabb fika och sen gick vi hem till stugan igen och kom tillbax till ladan där man skulle dansa på kvällen, men det var inte en människa som dansa, helt tomt ;o så vi satte på lite karaoke som det fanns där och började sjunga och dansa, helt vilda ! haha.. och vi åt supergod mat oxå och elins mormor och morfar kom och hade med sig deras hund sofie som var jättesöt ! sen hände det inte så mkt mer vi gick hem körde lite speloch kolla på tv sen somna vi. På lördagen, alltså igår så  fiskade vi typ hela dagen och åkte och golfa och jag sköt bara 50 meter haha, men det var riktigt svårt !, så det hände inget speciellt igår heller, kallt var det i vattnet, så det blev inget bad -.-, men solen sken och det var bra :).. vi körde monopol på kvällen och var uppe till 2 och imorse var jag supertrött.. Idag har vi bara fiskat och solat och runt halv 3 åkte vi hem, så nu har jag bara legat på soffan och nästan sovit för jag är grymt trött !
imorgon ska jag på dansläger och om jag ska orka med det måste jag gå och lägga mig tidigt så det blir inte mkt bloggande ikväll inte.. men imorrn när jag kommer hem  :), nu ska jag ladda upp mina bilder från i fredags till idag, så njuuut ! PUSSSSS


den "vackra" stången.


jordgubbar :)


elin var jättesöt i sin kjol !


sofie ! :D


:)


min fina krans som blommade i 10 minuter, haha


stranden


elin


johanna


grönt är skönt.


ädelostpaj !


johanna




älskling ville också fiska :)


sötnos


elin och william




bjuder


johanna




karaoke :D


my little sunshine !


johanna


johanna


båt.


blomma


elin


elin och fanny


fiskedrag.

det kommer en till BILDBOMB snart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0