Eriksdalsbadet

Hej !
Idag var jag och Elin på eriksdalsbadet och det var jättekul, vi kom dit ungefär halv 1 och åkte hem halv sju ;o
vi var där i typ 6 timmar ;s haha så jag är helt uttorkad och det klia på hela kroppen, haha men det var iaf kul :) vi badade bubbelpool åkte vattenrutchkanor och stog på händerna haha :) sen åt vi oxå jag åt chickenbits och elin hamburgare :)
och jag glömde mina simglasögon där, typiskt mig ! -.-
nu tänkte jag dela med mig av lite bilder, enjoy :) <3



sötis !


elin&johanna


haha, hon tog en sån här bild på mig med, men den får ni tyvärr inte se, mohaha!


dampp, kommer elin få när hon får reda på att jag lagt upp denna ! hahahah


gosh så coolt !


maten ser inte så god ut men det var den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0