Dansläger, dag 4

Dag 4 av danslägret var helt ok men jobbigt, hah Frida skvätte massa vatten på mig så jag blev dyngblöt, så jag svätte tbx och det råkade bara se ut som hon hade pissat på sig ..och navarre blev min nya homie idag :).. haha, Vi lärde oss en ny dans idag, HOUSE, det var kul, gnska lätt oxå, så nu ska vi ha 5 danser som vi ska visa upp imorrn, jag är fett nervös, det kommer säkert vara jättemånga jag känner där, haha.. Vi ska ha färgglada t-shirtar och gråa elr svarta byxor, snyggt :)hehe, dansen börjar kl 11 så kom gärna och ta en titt.


senaste dansuppvisningen, jag står emellan dem i mitten ..

Kommentarer
Postat av: ronja

sv: okej va bra:D

nej de kan ja inte

2009-06-26 @ 00:07:13
URL: http://runjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0