Dansläger, dag 3

Hej !
Idag var det dag 3 på lägret och väldigt roligt vi hade en lärare som heter Anna och hon visade oss hiphop dansen var grymt cool :), Men nu ska vi tydligen ha 4 danser på fredag att visa upp, hairspray, watrloo, hsm och hiphop :/ kan inte alla perfekt menmen det får väl gå .. vi tog tbx waterloo och hairspray för att lla kunde dem så bra, haha ? men det blir vl kul ändå :D. Till lunch blev det blodpudding och potatisbullar som jag avskyr så jag fick äta 2 knäckermackor, så jag blev inte mätt. Efter lunchen åkte vi till brbbadet och mer än hälften badade, men inte jag, haha för jag och Kevin skulle bada i raman efteråt :) Och Annie blötte ner min tröja :/ ;D, jag mötte Kevin vid brbcentrum klockan 2 och så åkte vi till svartbäcken och gick därifrån till raman, det var ganska kallt i vattnet men det gick att bada men vi badade bara i 10 min sen tog vi bussen hem till mig och jag tränade lite på danserna haha och sen åt vi tacos och nu ska vi åka till en glasssttälle i stan, bilder kommer sen <3


johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0