Bullshit !

Jag säger bara HAHA !
egentligen borde jag inte bry mig.
men jag blir bara så jäkla irriterad, att han orkar hålla på
att jag orkar ? vrf lägga ner min tid på att tjafsa med hnm ?
men nu är han iallafall blockad och det förblir han.
från och med nu tänker jag inte bry mig om skitsnack.

allt det här skrev han, så ägd ! :


Saizenjr@ säger:

fan vad tråkig o dryg du e mot alla


jjnna.blogg.se säger:

va ? ;S


Saizenjr@ säger:

aah


Saizenjr@ säger:

exakt


jjnna.blogg.se säger:

vad fan har jag gjort dig ?


jjnna.blogg.se säger:

och vad gör jag som är tråkigtoch drygt ?


Saizenjr@ säger:

alla säger att du e fett dryg/kaxig o alla hatar dej säger alla


jjnna.blogg.se säger:

vem har sagt det ?


jjnna.blogg.se säger:

haha


jjnna.blogg.se säger:

jag är inte dryg, kaxig ?


jjnna.blogg.se säger:

vem är det då ?

och vrf kmr du och säger det till mig ?,
du känner inte mig, eller hur ?
 nej precis, säg till dom som kallar mig dryg och kaxig att dem kan säga det till mig fejs to fejs istället för att sitta bakom en data och dessutom säga det till dig så du kan säga det till mig, jag menar, vafan, väx upp !


Saizenjr@ säger:

haha väx up själv?


Saizenjr@ säger:

emo


jjnna.blogg.se säger:

har du inget annat att säga ?

hahaahahaahahha, säger jag bara så jävla patetisk.


Saizenjr@ säger:

hahah aah det är du keften vem fan e det som alla hataR?;s och fejs to fejs ska du slå mej eller? du vet inte vem jag är eller hur... har kört för bajen firma i 3 år nu så passa dig


jjnna.blogg.se säger:

ouff jag blir så rÄdd !
det är ju fan du som börjar skriva till mig, lixom, vrf ?
ha rdu inget vettigt att säga så dra åt helvete !

och du kan ju rabbla upp ALLA som sagt att dem hatar mig, jag tror inte att det är ALLA !
och rykten, vet du vad det är ?, det är sånna falska ord som sprids för att man är avundsjuk, arg, ledsen osv .
du ska nog tänka på vad du säger och knipa käft istället för att starta nån jävla onödig konflikt.

Saizenjr@ säger:

haha keften!


Saizenjr@ säger:

du e äcckliiig


var det allt han hade ?
usch! jag hakar upp mig på sånna här skitsaker
men sån är jag, tål inte skit,
men nu ska jag inte bry mig längre för jag vet själv vem jag är !


Kommentarer
Postat av: valeria

HAHAHHAHA OMG kan inte sluta garva "har kört för bajen firma i 3 år nu så passa dig" Man ba okej ? va ere med det HAHAHA

2009-06-14 @ 12:40:08
URL: http://plumms.blogg.se/
Postat av: johanna

eller hur XD, hhahahahahaha

2009-06-14 @ 14:20:59
URL: http://jjnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0