Packning på G !

Tjenare !

Idag skulle jag gått upp klockan 10 men somna om till 12, hehe, men jag åt frukost när jag vakna iallafall och sen vid 2 ringde jag Elin så hon kom hit och då gick vi till euro store som Mona ville se och så kollade vi på lite grejer och jag köpte en till sån där figur, haha (samlar) a, men sen gick vi hem och åt lunch, vi åt en jättegod grillkorv :), efter lunchen gick jag och Elin ut och cyklade till vegabaren och satte oss där och åt russin, haha sen cyklade vi vidare til ES (eurostore) och Elin skulle köpa en elchocks penna så hon fick låna pengar av mig, och då köpte jag en slime också, haha  nörd, jag vet, men dem är sköna.. Aja, sen cyklade vi hem och Mackan kom och hämtade Elin och Mona åkte vidare till sin bror som bor här i sthlm också, ( Mona bor i växsjö)..  Sen lagade vi mat och åt fläskfile och kollade film och nu ska jag börja packa inför imorrn vi ska till Ingarö då :), och sen måste jag ju packa inför Frankrike på lördag också så jag har lite fullt upp just nu, men vi hörs senare :) KISSESS !



Mona :)


Haahhaa


dagens outfit.

Kommentarer
Postat av: valeria

Grattis du kom til finalen av min veckans blogg, försök få så många röster du kan så kan du vinna ! Vinnaren blir länkad i en vecka !:D / ha en bra dag

2009-07-13 @ 23:11:34
URL: http://plumms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0