NORRBY !

Tjaba !

Vi var och handlade förut som jag sa och jag köpte ett minneskort som dem sa att jag skulle kunna ta 600 bilder med men istället kan jag ta 1600 :D, så jag kommer bomba i Frankrike ;), sen köpte jag ett kamerafodral också ;). När vi hade handlat skjudsade mamma mig och W till norrbybadet och där var vi ett tag, det var bara jag som badade, W är fett tråkig ! Aja, sen kommamma och hämtade oss efter några timmar och när vi kom hem åt vi pasta carbonara, och nu har jag precis badat i badkaret :p och det satt fast en fästing på min mage :s, nu ska jag gå och lägga mig, hörs om en vecka då babes, om jag inte kan låna Mackans data som han har med sig och bara skriva lite kort utan bilder, TJAO, kommer sakna er ! PUSSS

bilder från dagen .



jag vid norrby ;)


köpte lite godis på stranden ;)


jag i hängmattan vid norrby :)



juste.. fick en present av farmor ;), fyller ju år på tisdag <3



kunde inte vänta med att öppna den :), det var ett fint halsband ;D<3


mitt snygga fodral ;)

OMG ! Nej, nu måste jag gå och lägga mig ska upp om fem timmar, puuss, saknar er redan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0