Fruktsallad + minigolf

Tja !

Hann inte skriva något igår så tänkte berätta lite nu om gårdagen.
Dagen började med att jag vaknade tolv, åt frukost gick ner med Mona och W till ica maxi och köpte massor av frukt som vi skulle göra fruktsallad av. När vi kom hem åt vi lunch, sen gick vi till euro store, men det var stängt så vi gick till mio istället och kollade lite :p, sen gick vi hem och då åkte vi till en minigolf i tyresö och där åt vi glass, jag åt annanas splitt :)
Och precis när vi hade ätit så ramlade det ner ett parasoll från taket, där vi hade suttit :o, tur att den inte ramlade när vi satt där. Men när vi ätit glassen spelade vi golf och det tog några timmar för vi var 8 st , Elins fam var med. Så vi var typ klara halv 8 och då åkte jag, mamma, W och Mona till green bull, en restaurang i tyresö centrum :) och där åt jag och W, den stora stygga vargen, haha det är kött med pommes, asgott ! och mamma och Mona åt laxplanka :) Haha juste när vi åt kände jag att det kröp nåt på huvet så jag blev fett rädd så då tog Mona bort det och skrattade och det var en STOR bärfis, och jag fick panik, och Mona döpte den till Bertil, haha ! Aja, när vi hade ätit klart åkte vi hem och gjorde fruktsallad och kollade lite på photoshop och trixade, jag vill ha en ny header igen :o en cool, ! Men den kommer ta tid,! Aja, sen gick vi och la oss vid tolv.

och här kommer lite bilder från igår ;)


brulle åt twister :) ( brulle=bror)


fontän vid golfen.


elin


elin






elin


hah..


middagen <3


I <3 FRUIT

Om ni undrar varför det inte blir bilder på mig så ofta så är det för att jag inte gillar att folk tar kort på mig när dem jag inte känner stirrar, och jag har inte så mycket minne på min kamera för att jag inte har något bra minneskort så jag tar bilder på andra isället för ja blir dessutom sällan bra på bilder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0