SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Postat av: Solange


Vill du pierca dig (om det inte räknas med öronen)?
Svar: Naveln skulle vara fint ;)

Och i så fall, vart?
Svar: Naveln.

Har du pojkvän nu? Isåfall vem?
Svar: Nej, jag är fri :)

Vad lyssnar du på för musik?
Svar: Olika, men mest hiphop och RnB.

Är du hel svensk?
Svar: Ja ;)

Kan du några andra språk än svenska och engelska?
Svar: Nja, lite Franska :)

Har du många vänner?
Svar: Ganska många :)

Vem är din bästa vän?
Svar: Har många bra vänner, kan inte säga att någon
är bättre än den andra, alla är bra på sitt sätt :)


Har du någon favorit frukt?
Svar: Ja, vindruvor tycker jag om, bara dem inte är sura. Annanas är också gott !

Lägg ut en bild på dig som du är nöjd med :)
 Svar: Hmm, haha okej, i nästa inlägg då :)

Kram.
www.hovitas.blogg.se

Postat av: Johan

e du kär i någon och isåfall vem?
Svar: Nej jag är inte kär :)



Postat av: victoria (:

dina favorit filmer :) du får bara välja tre ! (a)
Svar: Ja du, det finns många bra filmer, men om jag ska välja 3 väljer jag : Hur man dumpar en kille på tio dagar.
High school musical, haha.. och 17 again, tror jag :)

bästa låten just nu :) ?
Svar: Hmm.. Akon - be with you och black eyed peas - boom boom pow. :)

har du flyttat nångång :) ?
Svar: Ja, en gång.

roligaste spelet ?
Svar: Tvspel - krash och monkeyball.
Sällskapsspel - black out.

högsta dröm :) ?
Svar: Det är nog att jag ska bli av med min sjukdom (a)

har du/har haft några djur ?
Svar: Ja, jag har en katt och en undulat.
Har haft andra djur som : papegoja, kanin och marsvin också :)

hur lång är du och hur mycket väger du :) ?
Svar: Jag är 157 cm lång och väger under 50, mer säger jag inte !

får du månadspeng , barnbidrag eller nånslags veckopeng ?
Svar: Jag får månadspeng :)

när fyller du år :) ?
Svar: 21:a juli

brukar du läsa horoskop i tidningar och sånt xd ?
Svar: haha, nja, ibland bara, men tror inte på sånt.

vad brukar du göra när du är ensam :) ?
haha asså typ dansa , sjunga ashögt , gå runt naken m.m haha fett rolig fråga (a)
Svar: Hahah, jag brukar väl dansa, kanske sjunga ibland också hhaah :)

har du gråtit till nån film/bok eller låt :) ? vilka ?
Svar: hihi ja, Titanic :p

favoritmat (a) ?
Svar: Tacos, lasagne, lax, mammas kasslergratäng och pizza :) hehe

den bästa läraren i skolan :) ?
Svar: Frida ! nej skoja xd, men Jonas är bra, SO jonas :)

roligaste ämnet :) ? svara seriöst hah , inte rast
Svar: Bild tror jag, och gympa :)

favorit godis :) ?
Svar: Jag gillar tablettaskar, fruxo speciellt, är beröende hahaha xd
och en remgrej som heter maoam :)

favorit läsk :) ?
Svar: FANTA !

tror du på gud , spöken och aliens(eller liv utanför jorden):d?
Svar: Nja, jag är agnostiker :), tror på andar, inte aliens :p och ibland ett liv efter döden.

säg nått roligt som du minns när du var liten :)
Svar: Hahah jag kommer inte på nåt :(

vad vill du att dina barn ska heta , om du ens vill ha barn :) ?
Svar: Just nu vill jag att mina barn ska heta, Elliot och Tilda, men ändrar mig hela tiden :p

vad vill du bli när du blir stor :) ?
Svar: Har inte funderat så mycket, men kanske fotograf, elr skådespelare :)


Har du någon väldigt bra vän som du känner du kan dela dina hemligheter för?
Svar: Ja, jag har många bra vänner jag kan berätta hemligheter för :)

Vilka bloggar brukar du läsa/följa?
Svar: Olika, hittar nya bra bloggar hela tiden nästan, Men den jag läser mest är emssn.blogg.se :)

Vad har du för betyg i skolan?
Svar:  Jag har precis slutat sjuan så vi har inte haft några betyg. :)

Spelar du något instrument?
Svar: Nej, men gitarr eller trummor verkar kul :)

Har du testat eller röker du?
Svar: Nej har aldrig testat, kommer aldrig att göra !

Har du någon piercing?
Svar: Nej, (öronen) :p

Tatuering?
Svar: Nej ;)

Tack för alla frågor :), Det kommer en ny FRÅGESTUND nästa månad så håll utkik :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hah glömde säga att jag harhaft fiskar oxå, och min pappa har en hund :)

2009-07-08 @ 22:34:00
URL: http://jjnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0