SLÄKTKALAS !

Tjolahopp !

Idag har jag varit hos min kusin som fyllde 14, vi åkte dit (tyresö) vid halv fyra så vi var där runt fyra och fikade tårta och kakor, Haha när vi fikade skulle William (min lillebror) ta en kaka och sträckte sig över alla glas och grejer och först välte han Herrberts nappflaska men som tur var så var det ingenting i, men sen välte han ut hela sitt glas med läsk över hela bordet, haha snacka om å göra bort sig, så jag asgarva xD.. ,Sen fick Oskar 200 spänn av oss, och han hade blivit jättelång :o men det var ett år sen sist så det kändes lite konstigt , men kul :) Herrbert, (Oskars lillebror) blev helt kär i Hugos bilar som han hade med sig så han började brumma med dem och körde runt i hela huset och Hugo med, så jag var tvungen att leka med dem ;p, Men sen gick jag och tittade på tv , Svampbob, haha ! Sen spelade jag och william kort, (han har med sig en kortlek vart han än går xD) så då körde vi poker och på första bytet fick jag stor stege :) hah, men sen åkte vi hem vid 6 och Herrbert skrek som en galning för att vi gick så man hörde ända till parkeringen som var en bit ifrån ;p På vägen hem skudsade vi hem farmor , och vi prata lite om att vi ska gå på grönan i aug med våra kusiner Julia och Elias, som tyvärr inte kom till Oskar :/.. Men när vi kom hem åt vi lax och nu tänkte jag vila lite, för det känns som någon tar strypgräpp på mig ;s, PUSS



min söta kusin Herrbert, ville gärna va med på bild :)

kusiner, Linnea, Herrbert, William, Johanna, Hugo (hugo ej deras kusin..)
oskar ville inte va med på bild, han satt vid datan ..

hugge babugg, haah ?

crew.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0