SJUKHUS !

Tja sötisar !

Har inte haft tid att skriva, varken igår eller tidigare idag..
Igå blev mamma skjutsad till sjukan för att kolla handen, men det var inte någon större grej än några grejer som var uttöjda, men hon har fortfarande väldigt ont. Först på morginen badade vi och det var iskallt ;s, sen åt vi lite harsyra vi fick med oss på vägen hem xD Sen fick jag och Elin vänta ute på Ingarö när mackan skjudsade in mamma till hennes jobb (SÖS) så jag och Elin hade party där hemma med chips, läsk och papper och penna, hahaha så vi skrev lite historier  :),Och inne under Elins säng låg det en död äcklig snigel ;s haha.. Men vi blev hämtade vid 6 och stannade vid donken och åt sen hämta vi mammsen på sjukan , åkte hem och kolla på film och sen somna vi.

Idag gick jag upp vid 11, Mackan (Elins pappa) kom och hämtade oss vid halv 1 och sjudsade oss till sjukhuset, för mamma kan fortfarande inte köra.. Men idag skulle jag till sjukhuset pågrund av min sjukdom, tänker inte berätta så mkt mer än att jag fick en nål som sitter vid halsen/axeln som jag ska få medicin i i 10 dagar.. -.- ! Så jag tar bort den ca 2 dagar innan vi åker till frankrike :), Förlåt, men jag hoppas att det inte blir så fint väder den här veckan så att jag blir badsugen för jag kan inte bada med nålen -.--.- aaaah ! jaja jag överlever.. Men vi blev hämtade från sjukhuset vid halv 5 och åkte förbi ica maxi och då köpte mamma solbrillor och 3 snygga boxer till mig :), sen åkte vi hem och åt, men jag åt en halv liten fläskfile bit :p för jag är trött och känner mig sjuk, men nu ska jag spana in olika bloggar, skriver kanske senare :) PUSSSIS


kvällsdoppet i lördags. det var dimma på vattnet :)

regnbågen tittade fram.

ï´m the coolisch ! hahah



harsyra, yeah !

hehe...

min älskling !!

hah, ser lite stora ut, men det är dem inte.. :)



juste, fick en 20 eurolapp av mormor till frankrike,
motsvarar ungefär 220 svenska kronor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0