SHOPPING !

Hejsan, Idag har jag mamma och lillebror varit i haninge c och shoppat massa kläder, mina kläder kosta över 1000 så jag fick med mig ganska mycket hem, men hinner tyvärr inte ta någon bild på kläderna för har packat ner dem i resväskan till france, :), men kanske slänger in en bild på torsdag.. Vi skulle bott i en fin och bra lägenhet men detfinns ingen toa för den är typ trasig så jag tror att vi måste hitta någon ny lägenhet men dem två nya vi har tittat på är inte alls lika bra ;/ men det går väl.. Aja, nu ska jag pcka ner lite saker till ingarö, vi är där tills på tors , men tror datan kanske hänkar ? men här kommer en bild på min mysoutfit jag köpte idag, ett grått linne från hm och en mjukis kjol från gina :) PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0