HOME SWEET HOME !

Tja !

Vi kom hem för några timmar sen och jag kan säga er att vi badade aslänge typ 2 timmar, eller vi badade inte hela tiden men vi gjorde lite andra grejer också, som vi aldrig glömmer, hahahah, det var iallafall jätteskönt i vattnet :) och det var en snubbe som bytte om och blotta hela rumpan :p hah.. Elin följde med oss hem och när vi kom hem åt vi lax och sen har vi kollat på film och Mackan kom nyss och hämtade Elin..  och nu tänkte jag dela med mig av lite bilder från dagen. PUSSS


Elin, när vi åt pajen, Fanny gjorde en fin fläta på henne.


lillebror William.


vaniljsås.


haha, jag, när vi badade första gången idag.


på kvällen:

haha..


hahahah


det gick en skalbagge på Elins handduk.. ;o


nunna , hah :)


......


Elin


usch, bjuder ;)




avslutar med en bild på söta Elin ;) hihi

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

fel gissning

2009-07-16 @ 23:02:08
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0