HEMMA FRÅN FRANKRIKE !!!!!

Tjaaaaaa !

Kom hem igårkväll runt 12 så jag somna direkt. Vi har haft en kononvecka i Cannes och har faktiskt besökt 4 länder :)
Frankrike, Österrike, Monaco och Italien ! Jag kommer inte ha så mycket tid med bloggen denhär veckan heller så jag får skriva om resan nästa vecka istället. Idag ska vi till Hagfors och hälsa på några kompisar i en vecka och det tar 6 timmar dit.. -.-  jag tar med datan och skriver lite på kvällarna hade jag tänkt så det kommer bli lite krångligt i bloggen för jag kommer skriva om Hagfors före Frankrike eftersom det kommer jag inte kunna göra i Hagfors, kommer ha fullt upp på dagarna och detvar otroligt mycket som hände i Frankrike, hahahahah, aa berättar iallafall om det nästa vecka så håll ut !
Nu ska jag checka min packning och äta lunch sen åker vi :)

bjuder på två härliga bilder från frankrike ! tog 621 bilder :p
Ni kommer väl ihåg bilden jag, Fanny och Elin ritade ?
Vi har tagit en sån bild i Nice där vi badade en dag :)


vattnet var jätteblått i verkligheten, men det ser man inte på bilderna ;s


haha, likt !


nja, sådär ?

Pusspuss, vi hörs kanske senare ikväll ! <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

kunde inte jag fått följa med eller? :P



Svar; Tack för din röst :D

2009-08-02 @ 22:11:16
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0