GÅRDAGEN !

Gud vilken pissig morgon, spöregn och åska, det ska vara sol förfaan !

Tänkte berätta lite om gårdagen, för orkade inte blogga var helt uttorkad !
Jag och Elin vaknade runt elva, gick upp, åt frukost, packade badkläder osv..
Sedan drog vi oss mot bussen och fick vänta på den i femton minuter sen så gick inte den till norrbybadet , dit vi skulle så vi fick hoppa av vid nån väg som jag inte kommer ihåg vad den heter.. Då fick vi gå därifrån ca 2,5 km till norrby i 30 graders värme utan solskydd elr någonting så jag har bränt mig en aning ! Vi höll på att svimma i värmen och när vi gick där på VÄGEn ( det fanns ingen trottoar) så kom det en lastbil och barnet som satt där med en tom dricka i handen kasta såklart ut den på oss för att reta oss för att vi var dötörstiga. Men vi gick där på vägen tills vi äntligen kom fram till svängen in till norrby och där fick vi vänta på bussen i 10 minuter utan skugga i stekhet värme så vi höll på att bli som torkade körsbär.. och bussen gick bara en gång i timmen, så vi hade så jäklatur att vi inte kom försent ! Men när bussen kom fick vi äntligen en viloaus tills vi skulle gå av igen, men då fickvi gå upp för en jobbig uppförsbacke och där hittade vi en död orm .. Men tillslut var vi änligen framme vid badet och vi kastade oss i direkt nästan, det var jätteskönt ! När vi hade badat ett tag så åt vi våra mackor som vi hade tagit med oss ;) Men vi hade bara en liten festis var så jag drack ju upp den på nolltid och fick gå och köpa mig en läsk (tur att jag hade pengar !') Närvi åt var det 2 tjejer som var runt 4-6 år som kom fram till oss och frågade om vi ville vara med på deras springtävling, jättesöta ! Haha sen var det en helt crazy liten tjej som skulle visa hennes mamma en dans och hon började dansa värsta dansen över hela stranden och hennes mamma tittade inte ens men hon var jätteduktig och jättesöt :)
Klockan 6 kom Elins pappa och hämtade oss och skjussade hem mig, sen åkte Elin med honom hem. Jag duschade och nästan däckade på soffan för jag var helt färdiga som en mjuk köttbit xD haha.. Ja det var våran jobbiga gårdag.. Nu ska jag slänga i mig något att äta, puss




Elin

Elin



Elin








inte mycket bilder på mig inte, men Elin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0