GAMLA BLANDADE BILDER !

Saknar tiden, då nästan allt var bra, då jag kunde ha ett smile på läpparna som var äkta
, dagarna går och jag mår inte bättre, vad fan ska jag göra för att få allt som förr ?



vi sa föralltid, dem tre musketörerna, nu är vi som tre bortblåsta löv..

jag har tappat mitt självförtroende på grund av allt jävla skitsnack :@

sommaren 08, en utav dem bästa, som jag aldrig får tillbaka igen.

haha, storebror david, saknar dig ;(

fjortistid..

fjortistid..

i femman såg jag ut såhär, värsta självförtroendet, fuck dem som förstörde det !

vi 6 ( två inte med ) hade det bäst i sexan :( miss !

loveu !

fuck that ! det vi hade var för fint för att krossa,
det vi har nu är för trasigt för att laga !

min powerpuffpingla, alltid lika söt !

Johanan </3 Fjuttis, vi kan laga det ! <3

;')

miss us

FJOORTIIIIIS !

hahahahahahahahahahaha

Saknar kläppen med er tjejor.

Det kommer kanske fler bilder senare, tar en paus, ni kan också spana in min bilddagbok
[email protected] där jag har fler gamla bilder mellan januari- april tror jag :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0