FANFANFANFAN!

H E J !

Vaknade vid halv 12, gick upp, käka frukost, packade det sista och nu fick jag reda på att den FINA lägenheten jag pratade om igår som vi skulle bott i hade också en vattenskada, hela taket var förstört och man kan ju undra om det verkligen stämmer, dem kanske ljuger ? haah, men jag fick damp ! och är fettsur, men nu ska vi kanske få en ny lägenhet som är ungefär lika stor, men vafan vi har fått byta från Nice till Cannes och så är båda lägenheterna helt förstörda ? FAAAAAAN! Vi åker ju liksom med flyget kl 7 imorrn och tänk om vi inte får någon lägenhet :o haha, aja det blir säkert bra.. Inatt/imorgon ska vi gå upp klockan 4 *snark* jag kommer inte kunna somna inatt för att jag kommer vara för spänd ;p Men nu ska vi åka och köpa mitt minneskort och lite andra grejer så vi hörs väl senare då, PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0