DEEP BLUE SEA

Tjena !

Orkade inte skriva igår när vi kom fram, vi kom ganska sent för vi körde fel :p
Men när vi kom hit åt vi middag och då var klockan halv 10 haha, Sen gick Elin och hennes kompis som är med här ner och badade och jag och William tittade på deep blue sea, den är fett bra, men äcklig.. Aa, men sen när klockan var 12 så somnade jag för jag var fett trött..

Idag har jag bara suttit inne i stugan och varit ute och fotat lite medans dem andra har varit och badat :( jag är fett avis ! Men imorrn åker nålen bort så då kan jag bada :) Men nu har jag fixat en blogg till min lillebror som han har tjatat om, så nu ska vi fixa och trixa lite med den,  PUSS


fett brun jag ser ut ;o


J


Flowers ! <3

det tog 40 minuter  att ladda upp bilderna -.-, det är jättesegt här ute
, så vet inte om jag bloggar mer idag, kanske , vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0