Baby Caroline !

TJATJA !

Idag har jag, mina syskon och mamma varit hos hennes kompis Carina och fikat, det var rätt så kul, och Caroline, som Carinas barn heter är jättesöt ! Hon är 6 månader gammal och har växt jättemycket sen jag såg henne sist.
Vi fikade sockerkaka med flädersaft :p sen spelade jag, William och Olof (Olof, Carinas barn.) Guitar hero, så vi hade rätt så kul när vi spelade trummor , haha jag och William sög på det, medans Olof, 8 år körde på hard, haha grym !
Haha juste, när Hugo såg Caroline pekade han på henne och sa : hon är gullig, haha fett söt, sen så killade han henne i örat, och sa killikill, hahahahah! Aja, vi åkte hem sen efter några timmar och nu har vi precis ätit lasagne, och jag dunkar lite musik i mina hörlurar, ska fortsätta med det, så vi hörs väl om ett tag, Tjadå ! <3






Caroline idag, jag kan fixa bort röda ögon på min
kamera men då blev det bara ett som inte var rött ;s

Caroline för några månader sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0