MÖRKÖ/ SKARVARSTEN

Tjenare, har inte orkat blogga förän nu men under dem senaste dagarna har vi varit på mörkö ingarö och idag har jag varit i haninge c. På mörkö stannade vi en dag och sov över där och åkte hem dagen efter på kvällen. Vi kom vid elva på tisdaan och åkte massor av ring hela dagen och det var grymt kul, sen på kvällen åt vi kyckling och åkte ut en sväng me båten och fiska, men vi fick ingen fisk menvi körde iaf allahallah ge mig en kamel, hahah inget taskigt !  och sne tittade vi på ps.i love you och sen somnade vi runt 1 och dem vuxna va uppe till 4, haha, men sen på ondagen åkte vi också ring som galningar och sen skulle jag testa vattenskidor men jag var fett rädd så jossan fick ligga med mig i vattnet och vi låg där i över en timme och jossan i nästan 2 :o, haha snacka om attvi frös efteråt , brrr.. Men det var grymt jobbigt för magen att ligga där i vattnet och spänna sig men man fick magmuskle, haha men det slutade med att jag hade försökt att komma upp på dem 10 ggr men sen gav jag upp men jag var nära, men jag lyckas nästa gång ! :)

På torstagen åkte vi till ingarö, softade där, tittade på film gick o la oss sen dan efter badade jag o mamma och dem andra spela golf och sen åkte vi hem på kvällen.

Idag har jag, brorsan och mormor varit i handen o checkat i affärer och ätit på taco baren och jag fick presenter av henne och hennes syster mimmi för att jag fylllt år :), jag köpte ett kompishalsband på ur o penn och jag blev förbannad när jag öppna de, det är ett halsband med 2 kedjor som sitter ihop men två hjärthalvor som inte går att sära, askonstigt och dessutom hade dem skrivit  fel dem hade skrivit best friendes haha men aja får byta den senare, men sen åkte vi hem när dem hade stängt och mormor åkte hemtill sig och mackan kom hit och vi åt lax och sen har jag suttit vid datan och har så jävla ont i magen så jag orkar inget ! Puss, skriver om frankrike på sön, för imorrn åker jag med kevin till hans morfar och sen därifrån åker vi till liseberg på tis och sen ska vi väl på några andra turer men sen kommer jag hem senast på fredag och på lördag åker jag till grönan med kusiner,  kisses.






båten buu, det ligger ett vrak en bit från deras brygga ;o


my brother from another mother. Nej skoja, men vi är inte ett dugg lika ! enligt mig !


mackan var modig, hah


freddan me, haha nice picture


mitt hår är fett blekt !




hah


food


min josefinfin !!


mami


dancing in the moonlight baby !


min älskade huggebugge blev rädd i båten , hihi <3


jag och jossan


jossan är grym på vattenskidor!

...............................................................................................................................................


sista bilden får bli på en orm från ingarö ;) Puss Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jossan<3

älskar dig gumman!!<3<3<3

2009-10-13 @ 16:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0