HAGFORS

Hejsan bloggen !

Förlåt att jag inte skrivit på flera dar men har inte haft tid och ork.och det har detsutom inte funkat bra med internet i Hagfors. Men tänkte berätta lite kort om dagarna.

I söndags när vi kom hit gjorde vi inget speciellt vi åt middag på vägen hit, donken sen komvi hit ganska sent, pratade och gick och la oss..

I måndags var vi och spelade golf och vi slog iväg några blollar och jag sköt 100 meter :), det var jättekul ;), Efter det åkte vi vidare till ett glasskafee, åt lunch, jag åt våfflor dem andra glass, sen åkt vi vidare till en minigolf som låg en bit därifrån och så spelade vi, och jag fick damp för jag sög ! hahhafick jättemånga
7or:p, men sen åkte vi hem efter golfen åkte vi hem, åt middag, tittade tv lite och somnade..

I tisdags var vi på sunne vattenland och det var asskojj ! vi var där vid tio och sen stängde dem vid 6 på kvällen, och vi hnn göra jättemycket där, åka jättemåna rutchkanor, och dem har byggt en bubbelpool där som var jättekön, elr tre stycken fanns det, haha jag ställde mig på händer i den ena och dök runt i den och tittae utan glasögon i vattnet :p, sen hade dem tagit bort ett staket så man kunde bada i sjön, men det var för kallt :p Juste det var en asgullig kille som var typ 4 år som simmae runy och dök i bubbelpoolen utan att hålla för näsan och utan puffar och utan föräldrar vr han där och dök själv :o, aa men sen åkte vi hem vid 6 och när vi kom hem åt vi lax och sen spelade vi kubb och självklart vann mitt lag :), sen gick vi och la oss !

onsdags så var vi och badade i en lite sjö som ligger en bit rån huset här och det var svinallt så jag badade bara till knäna :p, sen plockade vi lite hallon, fikade osv, sen gjorde vi inte så mkt mer, tittade på tv baa typ och jag fottade lite fina blommor :), sen spelade vi riddaren typ, som är något bollspe l och sen gick vi o la oss..

torsdags har vi varit inne i hagforsentrum och handlat lite, jag fick två par jeanstights av mamma som är jättesnygga :), sen åkte vi vidare till coop och köpte MASSOR av mat för Andreas fyller 15 år imorrn, ( asså han bor här, om ni i inte fattade :p) sen när vi kom hem var jag tvungen att leka prinsessa medlilla anna 6 år, haha sen på kvällen gjorde vi inte så mkt mer..

Fredag. Andreasfyllde år så det kom massa folk 5 och vi åt grillat med potato och sen efter det så åt vi glassmed massa gott på och sen åkte alla hem sent och vi gick och la oss.

Lördag, vi hade kräftskiva och hade mys och så åt vi egengjordapizzor också sen hände det inte så mkt mer dendagen..

på Söndagen åkte vi hem och det tog 5 timmar sen när vi kom hem packade vi upp titta på film och somna..

Idag, / måndag har vi varit vid raman som är ett bad men detvar ganska kallt så jag doppade mig bara lite snabbt, sen åkte vi hem, åt middag, jag och hugo gick ut och cycklade då ramlade han för treje gången dag och skrapa upp knät så det är ett jättestort så där, ;(, men sen titta vi på film och nu orkar ag inte med bloggen kommer ta paus ett tag efter att jag harskrivit om frankrike som jag gör på ons elr tors, men nu är det strul med bilderna s¨å laddar upp dem nån dag, puss, föressten imorrn ska jag till min älskade jossan och vi är på deras land en 2 dar sen kommer vi hem igen så vi hörs då <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0